جــــزوه ســـرا، فروشگاهی تحقیقی، پژوهشی است که دارای شخصيت حقوقی و استقلال مالی، اداری و استخدامی به صورت غير انتفاعی می باشد. هدف از تاسیس آن، آسانی دسترسی به منابع و متون علوم اسلامی، انسانی، تجربی و... با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.یکی از وظایف جــــزوه ســـرا ، تولید نرم‏ افزار، کتاب،مقاله، تحقیق، خلاصه کتاب و در زمینه‏ های مختلف علوم اسلامی، انسانی، تجربی... و مقدمات مربوط به آن به منظور تحقیق، تبلیغ و اطلاع رسانی در سطوح مختلف تخصصی و عمومی می باشد.

چگونه قرآن کریم را حفظ کنیم؟


چگونه قرآن کریم را حفظ کنیم؟

 

چگونه قرآن کریم را حفظ کنیم؟ 

دانلود پاورپوینت آموزش حفظ قران

توصیه های بسیار ضروری، مهم وکاربردی

نکات پایه ای لازم برای شروع حفظ قران

مباحث مقدماتی + حفظ   قران + تثبیت قران

جامع + کامل + خلاصه + کاربردی

برگرفته از کتاب استاد شهریار پرهیزکار

 


*****

معرفی اجمالی:

مقدمه - چندي است شاهد ظهور موجي قرآني در پهنه جامعه اسلامي مان هستيم.نواي دل انگيز اين موج مبارك، بس اميدبخش است و اگر استمرار يابد بي ترديد بركاتي بي انتها به همراه خواهد آورد. آنچه دورنماي حركت قرآني كشور را اميدوار كننده تر ساخته است توجه خاص مقام معظم رهبري به اين امرمقدس است، به ويژه كه ايشان اخيرًا بطور مكرر تأكيدات فراواني بر مسئله حفظ قرآن كريم و اهميت و ضرورت آن داشته اند:

يكى از چيزهائى كه ميتواند تدبر در قرآن را به ما ارزانى بدارد، حفظ قرآن است. ما حافظ قرآن كم داريم. من قبلاً گفتم كه در كشور ما حداقل بايد يك ميليون نفر حافظ قرآن باشند - حالا يك ميليون كه عدد كمى است نسبت به اين جمعيتى كه ما داريم - اما حالا چون دوستان الحمدللَّه يك مقدماتى فراهم كرده‌اند، كارهائى را مشغول شده‌اند و دارند برنامه‌هائى را فراهم ميكنند براى اينكه ان‌شاءاللَّه حفظ راه بيفتد، ما هم اميدمان بيشتر شده و به جاى يك ميليون، ميگوئيم ان‌شاءاللَّه ما بايد ده ميليون نفر حافظ قرآن داشته باشيم. qشما جوان هستید و برای جوان، حفظ قرآن کاری ندارد. من خودم تأسف می‌خورم که این همه شعر و نثر و عین عبارات خیلی از کتاب‌ها را به فارسی و عربی حفظ داشتم – که حالا دیگر یواش یواش زایل می‌شود – ولی قرآن را حفظ نداشتم. کسی نبود به ما بگوید قرآن را حفظ کنید. من الان وقتی بعضی از جوانانی را که حافظ قرآنند می‌بینم – که بحمدالله بعد از انقلاب، ما از این قبیل افراد زیاد داریم – یا بعضی بزرگان اهل علم را که حافظ قرآنند می‌بینم، غبطه می‌خورم و می‌گویم: حاضر بودم اگر چیزی از امور معنوی داشتم، بدهم و آن حفظ قرآن را بگیرم. نمی‌شود دیگر!!!اینها معامله‌ای نیست. حالا هم که دیگر از ما و حافظه و اشتغالاتمان گذشته؛ اما وقت شما نگذشته است. بر حفظ قرآن، همت گمارید.

 

 

فرمت فایل:
پاورپوینت(power point)

 

تعداد اسلاید:
35

 

حجم فایل:

 1.96MB

 

 

 

 

 

 

 


مبلغ واقعی 11,850 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,480 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 590

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

جــــزوه ســـرا- خرید ایمن و راحت .

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما